questions and answers: part 3

Vad jobbar du med?
Jag har ett internship hos ett designerforetag har i LA.
Jobbar dar tva dagar i veckan, langa dagar med mycket stress.

Studerar du?
Ja, jag studerar mode & design vid FIDM, en av varldens basta
konstskolor. Det ar ganska tufft, men jag gillar det. Kolla in var
hemsida pa www.fidm.com

Är Laguna Beach & folket där som det/dom verkar i serien?
Har inte kollat pa serien sa nog faktiskt, men det jag minns att man sag
mest av var stranden, folks megastora lyxvillor och restauranterna. Visst ar
det sa det ser ut, till viss del. Aven om de flesta som bor i Laguna har det gott
stallt sa tillhor de utvalda tjejerna och killarna i serien de allra rikaste.

Känner du någon från Laguna Beach serien?
Jag har gatt i samma skola som dem och det har hant att jag hangt med
en del, men jag har andra vanner som jag foredrar. De flesta fran serien
ar nagra ar aldre an mig med, sa vi var inte i samma ar.

Är du kristen (med tanke på kutlesslåten i din ipod)?
Ja, jag ar kristen. Min mamma ar lite mittimellan, men min pappa
ar aktiv inom kyrkan. Eller, han jobbar sa mycket att han knappt ar
dar langre, men det ar i alla fall fran honom jag fatt min tro. Kan inte
pasta att jag gar i kyrkan eller sa i LA, men nar jag kommer hem gor jag det.


Kommentarer
Postat av: Elise

måste bara säga, om det är du på bilden är du ju supersnygg! haha brukar verkligen inte gå och säga sånt här till främmande människor men här var jag bara tvungen (A)

2008-08-08 @ 18:04:56
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Fia

wow, bor du i laguna beach?! coolt!

2008-08-08 @ 20:14:53
Postat av: amanda

hehe tack =)

är det du på profilbilden? ;O

2008-08-08 @ 20:17:28
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: Elise

yack så mycket.. gillar din med, med alla dessa härliga färger =D

2008-08-08 @ 20:17:38
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0