questions and answers: part 2

Har du pojkvän?
Vet inte riktigt vad jag ska svara har. Det ar svart att veta - dating nagon
speciell gor jag, kan jag saga. Men om vi ar mer an bara trevliga dates
vagar jag inte svara pa nu. Han ar drop dead, i alla fall - & trevlig!

Hur har du råd med så dyra skor?
Jag vet att manga kanske tanker att jag lever pa min pappas pengar,
men det ar fel. Visst far jag lite fickpengar da och da, men jag jobbar
for ett designforetag tva dagar i veckan (ca 12/h om dagen) och jag
modellar aven en del. Ibland skriver jag aven artiklar for ett magazine.
Det galler att spara och veta vad man vill lagga pengarna pa!

Vad lyssnar du på för musik?
Jag gillar det mesta. Under en utekvall foredrar jag R'n'B & club pop,
medan jag hemma i soffan helst lyssnar pa singer/songwriters, pop,
jazz och typisk amerikansk pop/rock.

Vad är ditt favorit tv-program?
Jag ser inte overdrivet mycket pa TV, men jag gillar Letterman's show
& SNL. Om jag ar sjuk brukar jag titta pa re-runs, typ top model och mtv.

Vilken är din favoritshop?
Ah, det finns sa manga! Jag gillar Kitson, Bleu, Jo Havannah,
Forever21 (grym budgetshopping) Steve Madden, med mera.

Är du släkt med Patrick Dempsey?
Haha, nej, det ar jag inte. Ledsen om jag gor dig besviken.
Dempsey ar ett relativt vanligt efternamn. Inte som Smith
eller Brown, men det ar inte super ovanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0