and we danced into the night

Jag kan inte riktigt bestamma mig for vad jag ska hitta pa ikvall.
Har lite olika alternativ, kan nog hinna med max tva, kanske tre
pa en kvall, men det blir antagligen stressigt. Oh, vill ju gora allt!

1. Ga till The Hump med Jen, Breanna & Kyndra for sushi & tjejsnack.
2. Mota upp Chase, Demian, Will & Lisa & ga till Troubadour.
3. BBQ hos Casey & Nina.
4. Morgan's 21st Birthday, oh oh oh!
5. Filmkvall med Jason.

Jag tanker mig nog forst middag med tjejerna pa The Hump, foljt av Morgan's
party & en avslutande filmkvall med Jason. Men jag ar inte saker, oh god.

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tjejmiddag sounds nice tycker jag, hihi ;)

2008-08-07 @ 21:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0